Over kanoschool.nl

Een ervaren instructeursteam onder leiding van veelvoudig Nederlands Kampioen kanovaren Rick Daman.

Kanoschool.nl

Kanoschool.nl organiseert al 15 jaar buitensportactiviteiten door het hele land. Denk daarbij aan raften, brandingkano, kanotochten, kanopolo en Stand Up Paddle. We zijn mobiel en daardoor inzetbaar op elke locatie voor uw bedrijf, school of groep. Voor sportdagen, bedrijfsuitjes, clinics of werkonderbreking kunt u bij ons terecht.

onze werknemers

Kano & SUP Amsterdam

Kano & SUP Amsterdam is onderdeel van kanoschool.nl en richt zich volledig op het suppen door de grachten van Amsterdam. Kano & SUP Amsterdam heeft een eigen locatie op de Weesperzijde 1094 (Bij Roeicentrum Berlagebrug) te Amsterdam, waar je clinics en groepslessen kan volgen.

Een ideale locatie om een leuke tocht te beginnen op de Amstel en de grachten van Amsterdam.

Rick geeft instructie